Založ si blog

Honba za zlatým vajcom

Honba za zlatým vajcom, alebo prečo sa naháňame za nepodstatnosťami.

 

Na sklonku života ľudia obvykle bilancujú čo zažili, čo dosiahli, kam sa až dostali.

Čím to je, že je väčšina ľudí nespokojná?

Čudujete sa?

Ja nie.

Naháňame sa za prácou, kariérou, kvôli šéfovi, za všetkými tými materiálnymi prejavmi úspechu.

Nové auto, nový byt, kuchyňa, drahá dovolenka, značkové oblečenie,…

Sú naozaj toto tie priority?

Čo tak dovokenka? Alebo len taký čas sám pre seba?

Máte koníčky? A máte na ne vôbec čas?

Kedy ste sa naposledy na prechádzke zapozerali na úžasné farby jesenných listov na stromoch?

Kedy ste si hodiny vystrihovali a lepili s deťmi?

 

Pri bilancovaní nakoniec zistíte, že práve čas je to, o čo vás neustále naháňanie pripravilo.

Práve čas je to, čo malo TEN zmysel.

 

Táto krátka úvaha je možno len pre motiváciu, pre tú možnosť dať si čas na zamyslenie sa.

Pouvažujte…

…čo vám dáva zmysel?

 

👩‍🚀

 

Moja prvá hodina jogy

25.09.2018

Dušu aj svoje telo treba brať komplexne. Je potrebné ich harmonizovať a aj nasýtiť… …Teória Prvý krát som sa ako pozorovateľ stretla s jogou na škole, keď moja spolubývajúca, poctivá praktikantka domácej jogy pri nej zaspala. Týmto som jogu, ako takú vyškrtla z môjho zoznamu športových aktivít. Veď šport, pri ktorom zaspím, nie je športom, a [...]

Paródia života, alebo ako som zmeškala vlak

10.03.2017

Neočesaná rýchlo hádžem do kabelky telefón a kľúče a vyrážam autom na vlakovú stanicu. Samozrejmeee … Predomňa sa pichne vodič ktorý asi včera úspešne absolvoval autoškolu. Vlečieme sa 40kou. …a môj vlak sa nezadržateľne blíži k Mestu. Moje nervy zlyhávajú a s motorom vytočeným na maximum (ako aj moje nervy) obieham toho debila s napočudovanie dobrým [...]

Úspešné vety pred tým ako nastúpite na vlak

07.03.2017

Ako sa blížim vlakom do BA, pohľadom z okna zisťujem, že začína pršať. Ako jasneee. Nemám dáždnik, tak tu MUSÍ pršať. Počkať! Veď vlastne ja som na vine! Múdre knihy o úspechu hovoria, aby si nemyslel na to čo nechceš, ale na to, čo chces. A hviezda, na čo myslela ráno pri pohľade na dáždnik? „Hádam nebude pršať…“ Namiesto motivačného: [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Ada STAR

Prekrývanie mojich rôznych záujmov je viac než zrejmé...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 57919x
Priemerná čítanosť článkov: 4137x

Autor blogu