Založ si blog

Úspešné vety pred tým ako nastúpite na vlak

Ako sa blížim vlakom do BA, pohľadom z okna zisťujem, že začína pršať.
Ako jasneee. Nemám dáždnik, tak tu MUSÍ pršať.
Počkať!
Veď vlastne ja som na vine!
Múdre knihy o úspechu hovoria, aby si nemyslel na to čo nechceš, ale na to, čo chces. A hviezda, na čo myslela ráno pri pohľade na dáždnik?
„Hádam nebude pršať…“
Namiesto motivačného: „Hádam bude svietiť slnko.“

Záhada vyriešená. Logika nepustí. Som na vine, že v BA prší.
Motivátor, čo napísal tú knihu, by bol na mňa hrdý.

Ja zase, keby som si včera pozrela predpoveď počasia, by som bola dnes suchá…

Moja prvá hodina jogy

25.09.2018

Dušu aj svoje telo treba brať komplexne. Je potrebné ich harmonizovať a aj nasýtiť… …Teória Prvý krát som sa ako pozorovateľ stretla s jogou na škole, keď moja spolubývajúca, poctivá praktikantka domácej jogy pri nej zaspala. Týmto som jogu, ako takú vyškrtla z môjho zoznamu športových aktivít. Veď šport, pri ktorom zaspím, nie je športom, a [...]

Honba za zlatým vajcom

13.10.2017

Honba za zlatým vajcom, alebo prečo sa naháňame za nepodstatnosťami. Na sklonku života ľudia obvykle bilancujú čo zažili, čo dosiahli, kam sa až dostali. Čím to je, že je väčšina ľudí nespokojná? Čudujete sa? Ja nie. Naháňame sa za prácou, kariérou, kvôli šéfovi, za všetkými tými materiálnymi prejavmi úspechu. Nové auto, nový byt, kuchyňa, drahá [...]

Paródia života, alebo ako som zmeškala vlak

10.03.2017

Neočesaná rýchlo hádžem do kabelky telefón a kľúče a vyrážam autom na vlakovú stanicu. Samozrejmeee … Predomňa sa pichne vodič ktorý asi včera úspešne absolvoval autoškolu. Vlečieme sa 40kou. …a môj vlak sa nezadržateľne blíži k Mestu. Moje nervy zlyhávajú a s motorom vytočeným na maximum (ako aj moje nervy) obieham toho debila s napočudovanie dobrým [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Ada STAR

Prekrývanie mojich rôznych záujmov je viac než zrejmé...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 58558x
Priemerná čítanosť článkov: 4183x

Autor blogu