Založ si blog

Extáza

 

Tichý závan umierajúcej noci

dával zbohom nadchádzajucemu zrodu dňa,

keď sa klzké telo ovíjajúc

okolo dlhých nôh nádhernej Vesny

zahryzlo do trblietajúcej sa kvapky rosy na jej ohryzku.

Dych vzrušenia predierajúc sa spod tenkej čipky

narazil na slabý odpor zvlhnutých pier.

Mesiac obelel od závisti.

Čipka zastonala praskotom,

kŕč zastavil dych,

náboj znehybnel telo.

 

Výkrik Vesny – výkrik extázy!

 

Semeno podozrenia začalo klíčíť.

 

BR

 

 

Moja prvá hodina jogy

25.09.2018

Dušu aj svoje telo treba brať komplexne. Je potrebné ich harmonizovať a aj nasýtiť… …Teória Prvý krát som sa ako pozorovateľ stretla s jogou na škole, keď moja spolubývajúca, poctivá praktikantka domácej jogy pri nej zaspala. Týmto som jogu, ako takú vyškrtla z môjho zoznamu športových aktivít. Veď šport, pri ktorom zaspím, nie je športom, a [...]

Honba za zlatým vajcom

13.10.2017

Honba za zlatým vajcom, alebo prečo sa naháňame za nepodstatnosťami. Na sklonku života ľudia obvykle bilancujú čo zažili, čo dosiahli, kam sa až dostali. Čím to je, že je väčšina ľudí nespokojná? Čudujete sa? Ja nie. Naháňame sa za prácou, kariérou, kvôli šéfovi, za všetkými tými materiálnymi prejavmi úspechu. Nové auto, nový byt, kuchyňa, drahá [...]

Paródia života, alebo ako som zmeškala vlak

10.03.2017

Neočesaná rýchlo hádžem do kabelky telefón a kľúče a vyrážam autom na vlakovú stanicu. Samozrejmeee … Predomňa sa pichne vodič ktorý asi včera úspešne absolvoval autoškolu. Vlečieme sa 40kou. …a môj vlak sa nezadržateľne blíži k Mestu. Moje nervy zlyhávajú a s motorom vytočeným na maximum (ako aj moje nervy) obieham toho debila s napočudovanie dobrým [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Ada STAR

Prekrývanie mojich rôznych záujmov je viac než zrejmé...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 58003x
Priemerná čítanosť článkov: 4143x

Autor blogu